czwartek, 23 października 2008

Zakupy / Shopping.





Ostatnio kupiłam niebieską kanwę DMC 14, nie wyszywałam jeszcze na takiej :) :) , więc tym bardziej jestem ciekawa efektów. Kilka nowych nitek też przybyło. W sklepie Lidl jest bardzo ciekawy zestaw do robienia kartek. Jest w nim 15 brokatów, 5 fiolek z elementami do naklejania na kartki, do tego klej. Zestaw prezentuje się bardzo ciekawie i zachęcająco.

Recently I have bought blue 14 DMC canvas, I haven't been stiching on canvas like that :) :) , therefore I'm very curious about results. Also, few new threads more. In shop Lidl there was a interesting set for cardmaking. It consist of 15 giltters and 5 vials with small elements to glue on cards, and the glue. The set is presenting very interesting and tempting.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no Kochana, zaszalałaś jak widzę... ale to znaczy tyle ze więcej będzie do oglądania tych Twoich cudeniek... :)
~nessca

kigabet vel Ki pisze...

mogę tylko pozazdrościć takiego zakupu / koło mnie nie ma lidla:(/...

czekam z niecierpliwością na twoje kolejne prace ...

Iza N-P. pisze...

Witam !!!
Znalazłam Twój blog dopiero dziś. Przejrzałam wszystko i cieszę się, że podobnie jak ja zajmujesz się wyszywaniem. Zapraszam Cię do zabawy Haftowany Secret PAl. Polega na obdarowaniu osoby drobnym prezentem. Osoba zostanie przydzielona w drodze losowania. Szczególy znajdziesz na mojej stornie internetowej www.golddust.pl
Zapraszam Iza.

Anonimowy pisze...

What a lovely kit Joanna!

Ali

Anonimowy pisze...

rewelacyjne zakupy Asiu. Teraz tylko vena twórcza i do roboty. Serdecznie pozdrawiam
~Agga